Τρόποι πληρωμής
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία μας διαθέτει επιλογή τρόπων πληρωμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, η οποία, όπως αναλύεται και ακολούθως, συνδέεται, μεταξύ άλλων, και με τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας ή/και τον χρόνο αποστολής του προϊόντος σε εσάς.
Αφού αποφασίσετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας εφόσον χρειάζονται.
Η συλλογή και επεξεργασία και των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που μας παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας.
Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα λαμβάνονται σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας.
Οι τρόποι πληρωμής είναι συγκεκριμένα οι ακόλουθοι:
α) ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ – Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή τότε θα πρέπει να καταβάλλετε το αντίστοιχο τίμημα (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα π.χ. μεταφοράς ή αντικαταβολής) κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον μεταφορέα της επιλογής μας. Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να ζητηθεί προκαταβολή μέρους της αξίας της παραγγελίας σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Η πληρωμή με αντικαταβολή δεν υποστηρίζεται στις παρακάτω περιπτώσεις..
- Όταν οι περιοχές που πρόκειται να αποσταλούν τα προϊόντα χαρακτηρίζονται από τις μεταφορικές εταιρίες απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες.
- Όταν το ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει τα 500 €
3. Όταν λόγω όγκου τα εμπορεύματα αποστέλλονται με μεταφορική και όχι με την εταιρία Courier που συνεργαζόμαστε.
β) ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς. Συνεννοηθείτε μαζί μας για το ακριβές ποσό με τα έξοδα αποστολής και εκμεταλλευτείτε την νέα δυνατότητα του Web Banking! Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου στέλνοντας ένα E-Mail για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο orders@youroffice.gr . Αλλιώς μπορείτε και τηλεφωνικά στο +30 2310 826 777 ή μέσω fax στο +30 2310 826 134.
Απαραίτητη αιτιολογία στην κατάθεσής σας είναι το νούμερο #xxx της παραγγελίας σας. Για έμβασμα από διαφορετική τράπεζα της επιλογής σας θα πρέπει να επωμιστείτε τα έξοδα συναλλαγής. Άρα επιλέγετε OUR και Όχι SHA
- Τράπεζα Πειραιώς: 5239-033720-786 (IBAN GR55 0172 2390 0052 3903 3720 786)
- Εθνική Τράπεζα: 21840143248 (IBAN GR10 0110 2180 0000 2184 0143 248)
- Alpha Bank: 477-00-2002004624 (IBAN GR55 0140 4770 4770 0200 2004 624)
- Eurobank: 0026-0257-21-0201546701 (IBAN GR59 0260 2570 0002 1020 1546 701)
- Viva Wallet: 652821982512 (IBAN GR26 7010 0000 0006 5282 1982 512)
Δικαιούχος: Παπιλίκογλου Ηλίας
γ) ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
- Η επιχείρησή μας δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard. Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας – τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει όλα τα εχέγγυα ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ειδικότερα, οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα online συστήματα ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών σε πάρα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως.
Με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και εφόσον σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον χρόνο παράδοσης,πραγματοποιείτε μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα την πληρωμή του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα π.χ. μεταφοράς) με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) προϊόντος(ων) που θα σας αποστείλουμε.
Με την επιβεβαίωση της πληρωμής σας θα ξεκινάει και η διαδικασία της αποστολής των προϊόντων καθώς και η σχετική ενημέρωση προς εσάς με τους παρακάτω τρόπους.
1) μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο
2) με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλ. το οποίο μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.
Σας ενημερώνουμε ότι μετά την εξόφληση της παραγγελίας σας είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε με χρέωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας εφόσον κανένας από τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας μαζί σας δεν καταστεί εφικτός για οποιονδήποτε λόγο από δική σας υπαιτιότητα και για διάστημα 15 ημερών από την ημέρα που θα ολοκληρωθεί η συγκέντρωση των προϊόντων της παραγγελίας σας, η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη και η περίπτωση της υπαναχώρησης δεν θα ισχύει.